"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 3. června 2013

Den jedna

My dear buddy :)


Rozhodla jsem se , že si budu každé ráno psát pravdivý deník o mých pocitech ze včerejšího dne. Dnes je 27.5.2013 a je krásný den. O víkendu jsem zavřela dveře za mou minulostí a už se tam nepotřebuji vracet. A pokud ano, tak jen na chvilkovou návštěvu k nějakému pochopení. Včera dne 26.5.2013 začala nová kapitola mého nádherného života.


Ráda bych měla do konce tohoto roku svou přirozenou váhu 80 kg a stále krásnou ženskou postavu. Vím, že je ten pravý čas dovolit přebytečným kilům, aby odešly. Jsem jim vděčná že tu se mnou byla a chránily mě, ale už je nepotřebuji. Proto je s láskou propouštím a dovoluji jim, aby se rozpustily.


Dnes ráno jsem vstala s úsměvem, protože jsem včera opět dostala nádherný dárek od mého přátelského vesmíru. Zázraky jsou součástí mého života. Cítím obrovský vděk a lásku.


Abych znala svou startovací polohu, ráno jsem se zvážila a k mému překvapení jsem už zhubla z původních 103 na 97,5 kg. Což mě velmi potěšilo, protože okamžitě vidím, jak už dnes se má přebytečná kila rozpouštějí a odchází.


Vrátila jsem se k rannímu cvičení a zacvičila jsem si 5 Tibeťanů se 14 opakováními. Postupně budu přidávat až na 21 opakování. Ke snídani jsem si dala dvě vejce na kapce olivového oleje a kousek celozrnného chleba. Ode dneška snídám (a celkově stoluji) vždy u stolu a vychutnávám si každičké sousto svého výborného jídla.

Jsem šťastná ♥

www.hankapiskova.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka