"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

neděle 29. prosince 2013

Den 203 - 206

Rok 2013 se chýlí ke svému konci a je čas na malou bilanci.


Ten můj rok byl opět hodně zajímavý! To se mu rozhodně upřít nedá. Plný zvratů, nálezů a ztrát. Některé ztráty jsou velmi přínosné, jiné nikoli. Ale prý letošní rok prověřoval co vše je a co není trvalé. Dobrá tedy :)


Co jsem ztratila? Skoro 20 kilo. Velmi přínosné. Cítím se skvěle. Krásná, zdravá, sexy a žádoucí. Nicméně jsem to pořád já. Co jsem změnila je jen forma. To, co se teď ze mě vylouplo je prostě jen jakési jádro, které tam vždycky (pod určitým druhem skořápky) bylo. Dnes jsem četla úžasné pojednání o letošním roku, kde nás autorka přirovnává k ořechům. Proč? No, k jádru se dostanete pouze tehdy, když ho pořádně zmáčknete, popřípadě do něj fláknete šutrem… takže letos to bylo ve znamení “Jen do mě, schválně co unesu…”


S kily jsem rozpustila určitý druh ochrany. Tu výše zmiňovanou skořápku. Ano, i to je přínosné i když je to někdy dost náročné a dost to bolí. Ty jo, je to jízda být takto obnažená, vlastně svým způsobem nahá…ale o to víc opravdovější, autentická a “čistá”. Je čas odhodit masky, přestat hrát divadlo a začít pravdivě, naplno a opravdově žít. Noooo, taky jízda!


Někdy se mi chce přibrat, schovat se, nasadit si známou masku a pod ní plakat. Místo toho dělám už více než půl roku to, že se “vystavím” a pláču veřejně. Ale díky tomu se můžu i veřejně smát. Vždyť pláč a smích, radost a smutek, láska a strach - to jsou dvě strany jedné mince. Je to sám život. Jsou to emoce, pocity, stavy duše. Je to to ryzí, živé a klidně někdy i bolestné, ale každopádně je to opravdové.


A já teď opravdově prožívám lásku i smutek. Smích i pláč. Radost i lítost… Právě teď. Díky setkání s lidmi se dostávám hlouběji sama k sobě. Všichni lidé nám jsou zrcadly, ale některá zrcadla jsou trošku zaprášená a vidíme v nich jen “povrchní” obraz sebe sama a některá jsou tak křišťálově čistá, až z nich jde trošku strach. Z té hloubky, intimity a opravdovosti.


A já jsem právě teď jednoho takového člověka potkala. To, co v tom zrcadle vidím se mi velmi líbí a zároveň mi to ukazuje velmi podrobně nějaká stará zranění a jizvy. A to není jednoduchý pohled. Trošku to bolí… ale jsem za to zrcadlo vděčná, vím, že jsem tím pádem připravená svá stará zranění přijmout, opečovat a uzdravit.


Co dalšího jsem ztratila, co umřelo, jsou některá moje očekávání, skryté programy a iluze. To taky docela bolelo. Sakra, nebylo by mi líp za tou maskou :) Jasně že ne! už to nejde. Už není cesty zpět…


A tak měním svůj život krok za krůčkem. Pěkně s pokorou k sobě samé, ostatním i nějakému vyššímu principu. Věřte mi, že pro egoistu, kterým jsem byla a možná stále ještě jsem, to není vůbec lehká cesta. Ale vyplácí se…


O novém roce a o tom jakou cestou se chci vydat, napíšu až později. Chystám se na Rituál splněných přání s Deniskou a Richardem. Tam si chci vytvořit (vlastně poprvé na začátku roku)  jasný záměr na příští rok a pokračovat v tom, co jsem letos načala - s tím, že žiju vědomě a zodpovědně svůj život. S láskou, pravdivostí k sobě samé a pokorou k životu.


No a abych se dostala k praktickým věcem :) Ok, máte to mít. Přesné míry a váha od 26.5.2013


6 měsíců - mínus 16 kg - Ano, není to těch dvacet jak jsem chtěla. Ale vlastně ano, protože jsem dvě kila v průběhu podzimu nabrala a pak je zase zhubla :) a navíc, tato váha je přesně o 20 kilo nižší než jaká byla ve chvíli, kdy jsem poprvé toto magické zaklínadlo, zhubnu 20 kilo, vyslovila.




Pas - mínus 15 cm
Ňadra - mínus 11 cm
Zadeček - mínus 11 cm




Vnitřní stav - skvělý ;) přesto, že zrovna dnes hodně pláču a nechávám odtéct staré bolesti, ale to s tímto tématem vůbec nesouvisí…


Plán na příští rok, co se týká těla? Do jara odpočinek, stabilizovat postavu, a na jaře rozpustím dalších 5 kilo, abych se cítila úplně skvěle a dotáhla to do konce. Potom už jen pečovat, zpevňovat, činit ho šťastnější a radostnější. Prostě ho milovat na plný koule! Vždyť jen díky němu jsem vlastně tady a jiné už nedostanu. Proč ho vlastně odmítat a neposkytovat mu jen samou blaženost?

Mějte krásný den a pohlaďte se, určo to každý z vás potřebuje… s láskou Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka