"A story of a glamour woman"

"A story of a glamour woman" aneb každodenní příběhy jedné ženy - http://www.hankapiskova.cz/

pondělí 27. ledna 2014

27.1.2014 / Hubnu dál?

Dostala jsem před dvěma dny otázku jestli ještě pořád hubnu. A tak se tedy po malé sexuální vsuvce vrátím k hubnutí :)


No, víte, že říkám věci tak, jak jsou a tak se tedy přiznám. Měla jsem teď období, které asi prožije každý, kdo nějakým způsobem mění své návyky. Prostě jsem na nějakou dobu polevila s tím, že si něco dám jen tak výjimečně a samozřejmě to zas až tak výjimečně nebylo. Sem tam kousek pizzy. Sem tam nějaká bagetka či topinka. Sem tam těstoviny. Sem tam kousek masa. Ne, že bych jedla nějak moc, ale přeci jen to bylo víc než předtím. A hlavně složení mého jídla bylo jiné.


A co se stalo? Projevilo se to u mě téměř okamžitě. Ne jen, že téměř vždy, jakmile se takto spustím (už třeba po týdnu či dvou) okamžitě začne jít moje váha nahoru) ale hlavně reaguje moje pleť. A to pro mě úplně příjemně.


Takže jsem se zas pokorně vrátila ke způsobu stravování jako na začátku. Prvopotraviny, hodně zeleniny, sem tam ovoce, trochu brambor, luštěniny, rýže, semínka atd… Ne, nejsem úplný vegetarián ani vegan (jím sýr, sem tam si dám rybu - nedávno ve svém uvolněném období jsem dokonce baštila šunkofleky - ale to právě fakt nemůžu…, jogurt či zakysanou smetanu nebo kefír či použiju občas mléko a vejce).


Už jsem si vyzkoušela, že můj nový způsob stravování mi vyhovuje a pokud se vrátím ke starému, moje tělo prostě protestuje. Nelíbí se mu to.


Takže ano, chci zůstat u nového způsobu a nevracet se zpátky. Howk :)


Co je však trošku problém je jídlo a emoce. Jsem takzvaný emocionální jedlík a to je trošku horší. To je to, co je nutné řešit. Tady je nutné se dostat až k jádru věci. To je to, co mi pomáhá poznat sama sebe, přijmout se taková, jaká jsem a hlavně začít dělat věci tak, aby mi vyhovovaly.


Takže, není problém si uvařit zdravé jídlo a není problém si ho udělat tak, aby mi chutnalo. Problém je si občas uvědomit co je za tím, když mám chutě či hlad… A taky je problém to, že musím mít doma - což se dá zařídit, ale i na cestách - což už je horší, stále potraviny, které jsou pro mě vhodné.


Prostě nad tím přemýšlet…a to se mi, přiznávám se bez mučení, občas nechce. Ale. Poslední dny jsem si zas nakoupila mnoho zdravých potravin, různých semínek, zeleniny atd a teď už to zas půjde líp.


Je vtipné, že mi pořád někdo říká, že jsem zas zhubla, ale není to pravda. Ale co je pravda je to, že se cítím skvěle. Poznávám sama sebe v mnoha oblastech, překračuji svoje hranice, tvořím si život podle svých představ. A to neznamená, že mi jde vše jako po máslíčku. Občas stresuju (nikdo mě nedokáže vystresovat jako já sama sebe), občas se lituju (to mi jde skvěle, přeci jen velkou část života jsem si hrála na oběť). Občas mám chuť manipulovat (to mi taky jde - to je druhá tvář oběti…). No a skvělé na tom všem je, že už se u toho chytnu a dřív nebo později se sama sobě zasměju a zeptám se sama sebe…”Co to tady na mě hraješ, zlato?” Je skvělý s tímto umět pracovat a moc se těším na dobu, kdy to půjde bez těch vtipných her :) ale všechno má svůj čas…


Ale zpět k hubnutí a výživě. Ráda vás budu inspirovat mými recepty z posledních dnů. 

Tady je máte ;)


Tak to bylo moje hubnoucí hlášení, děkuji za pozornost a těším se na příště. ;) Teď se vrhám do mého nového projektu a moje ego zažívá jízdu jak na kolotoči. Bojím se -  jsem odvážná, chci to - nechci to… no mazec :)


Do toho vzniká nová spolupráce s jedním úžasným mužem, o které vám brzy taky povím něco bližšího.

Takže příště třeba o tom, jak jsem točila svoje první “profi” videa a nebo o tom, jak dopadl náš první malinký seminář ;) Krásné zimní dny a vůbec, mějte krásnej život. S láskou Hanka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. Měj krásné dny. Hanka